Aktiivinen asiakaspalvelu®


Pelkästään sähköpostiturvaan keskittymällä pystymme ylläpitämään myös asiakaspalvelutasomme. Dial Ok tutki helpdeskimme keskinääräisiä vastausaikoja 12 kuukauden ajan ja nopeimmillaan asiakkaalle vastattiin 3,7 sekunnissa ja hitaimmillaan 15,0 sekunnissa.

Olemme myös kehittäneet D-Fence Palvelukonseptin joka käytännössä tarkoittaa sitä, että me otamme yhteyttä asiakkaaseen kun huomaamme että asiakkaalla on yhteydessään tai postipalvelimellaan jotain häiriöitä. Välitön henkilökohtainen palvelu yhdessä edistyksellisen teknologian kanssa muodostavat tärkeän osan toimialalla tunnetuksi tullutta ISO 9001 sertifioitua D-Fence laatua.

Keskimääräiset puhelimeen vastausajat ovat tutkimuksen jälkeen vakiintuneet noin 10 sekuntiin.

Televiestintäyritysten keskimääräiset asiakas- ja neuvontapalveluiden vastausajat löytyvät Viestintäviraston www-sivuilta »

Asiakastukipyyntö »