Asiakastyytyväisyys on merkittävän korkealla tasolla. Q1 toteutetun kyselyn tulokset ovat alla:
Mitkä ovat kolme tärkeintä syytä, miksi valitsitte ja käytätte juuri D-Fence palvelua? (vapaa kenttä)
- Estää roskapostit ja virukset, tuttu suositteli, suojaa 100% uhilta, roskaposti oli ongelma, kattava ja kohtuuhintainen palvelu, hyvä ja toimiva kokonaisuus, luotettava, hyvä laatu, luotettavuus.
- Säästää työaikaa ja hermoja, palvelu toimii, kustannussäästöt yrityksessä, laitekannassa sekä ohjelmistoissa, palvelu on toiminut hyvin, helppo meille, ei ongelmia, huomaamaton, hyvä hinta,
tehokkuus. - On koettu käytössä toimivaksi ratkaisuksi, käytön helppous, edullinen, toimintavarmuus toiminut luotettavasti, asiakaspalvelusta heti vastaus ja nopea ratkaisu, tehokas, yhtiön tunnettavuus, helppous
Miten arvioitte D-Fence palveluiden ominaisuuksia? Asteikko 1-5
(1=heikko, 2=välttävä, 3=tyydyttävä, 4=hyvä, 5=erinomainen)
KA | |
Palveluiden käyttöönottoprosessin helppous | 4,6 |
Palveluiden käyttämisen helppous | 4,7 |
Palveluiden ylläpidon helppous | 4,8 |
Palveluiden tuoma kokonaislopputulos | 4,5 |
Hinta – Laatusuhde | 4,3 |
Raportointi | 3,6 |
KA: | 4,4/5,0 |
Miten hyvin seuraavat väitteet pitävät mielestänne paikkansa? Asteikko 1-4
(1=täysin eri mieltä, 2=jokseenkin eri mieltä, 3=jokseenkin samaa mieltä, 4=täysin samaa mieltä)
KA | |
Palvelu torjuu yli 99% roskaposteista | 3,7 |
Palvelu ei ”kadota” posteja | 3,8 |
Toimintavarma ja luotettava palvelukokonaisuus | 4,0 |
Asiantunteva ja nopea asiakaspalvelu | 3,9 |
Vähentää IT – osaston työtaakkaa | 4,0 |
Palvelun käyttö tuo kustannussäästöjä | 3,7 |
KA: | 3,9/4,0 |